Ingen internetforbindelse efter tordenvejr?

11-08-2009

Som mange sikkert erfarede havde vi et voldsomt tordenvejr natten til mandag, med utallige lynnedsalg.

Dette har resulteret i at mange har mistet deres internetforbindelse. Dette kan dog løses forholdsvis enkelt, ved at tage strømmen fra routeren og lade routeren stå slukket i omkring 30 sekunder, hvorefter strømmen sættes til routeren igen.

Hjælper dette ikke så ring til os på telefon 97 51 30 10 og få en fjernsupportaftale.

Vi hjælper med online markedsføring

+45 97513010

Dynamic-it
Asylgade 1U, 2. sal
7800 Skive

Cvr: 26235723
Mail:

Webudvikling siden 2001 Dynamic-it leverandør af webshop
Fjernsupport og computer support
Dynamic-it på facebook
Kom i kontakt med Dynamic-it
Webudvikling hos Dynamic-it 97513010

Vi bruger cookies, ved at du klikker dig videre til næste side, acceptere du hjemmesidens brug af cookies.
Du kan også acceptere cookies ved at klikke her